sobota, 25. julij 2009

Zapiranje vrat

Odkar sem zapustil Azijo, ti spisi izgubljajo svoj smisel. Sem upal, da ne bo tako, a sem se motil. Lahko bi kdo porekel, da sem se izpel - ni tako. Z lahkoto bi opisoval mistično razočaranje v Stonehengu ali kako sem lokalce podučil, da je v bitki pri Hastingsu William Pankrt dobil puščico v levo oko ne pa v desno in sem bil za nagrado popeljan do impozantenga Long Mana, v kredni hrib vrisane figure. Lahko bi porabil tono sarkazma ob opisovanju angleških voznikov, ki (za razliko od škotskih) ne samo, da ne ustavljajo ubogemu štoparju (=meni), ampak se celo izživljajo z obmetavanjem dotičnega s pločevinkami ali s pljuvanjem. Na srečo slabo ciljajo. Na srečo sem Anglijo pustil na oni strani kanala. Čaka me tretja noč zapored v dežju, a sem tokrat zaskvotiral garažo s traktorji in bom vsaj za silo suh. Zato tu pišem zaključek, seveda ni interneta, ampak je dan sončnega mrka na Japonskem. Happy endi so izključna domena fikcije, Azijski spisi pa so bili (ali so še vedno) del nekega resničnega življenja. In se končujejo v vlažni melanhoničnosti, da uporabim evfemizem.
So Long, and Thanks for All the Clicks
Dag, 22. julij 2009ss

6 komentarjev:

  1. Škoooodaaaaa...pa te ja ni kombinacija neotesanih britt wankerjev in slabega štopa pripravila do te odločitve?...Keep on rockin', Dag!!!

    Damijan P.

    OdgovoriIzbriši
  2. se strinjam ... keep on rockin' :) TrOnKy

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne seri. Čimprej se vrni v Azijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne, Dag, tvoji spisi niso izgubili smisla, vedno ti uspe svoja doživetja smiselno ubesediti in še vedno nas je gotovo kar nekaj, ki redno klikamo in kukamo, če je kak nov, četudi "evropski spis".

    Razen, če se ti pač ne da več pisat ;)

    Lep pozdrav in kakorkoli že se boš odločil ...keep on rockin' :)

    OdgovoriIzbriši
  5. JAP, KAJ BOM ZDEJ BRAU OB šolskem čaju??

    OdgovoriIzbriši

STATISTIKA