nedelja, 9. avgust 2009

Pepel, slike in akcent

Pepel... moje vsakdanje posipanje s pepelom... Sem ravno prebral svoj zadnji vnos in me je malo streslo. In sem prebral še nekaj starejših. Me je streslo še bolj. Ma če jaz dobim v roke tipa, ki to piše, ga nalomim. Sicer pri pisanju bloga nisem ravno jezikovni vzor, vseeno pa si ne znam razložit od kod oz. zakaj vztrajno uporabljam malo začetnico za nacionalnosti? Saj bi morala bit velika, mar ne? Da nisem še bolj zablodil... Najprej sem hotel prebrat cel blog za nazaj za videt kake oslarije sem pisal, ampak nimam časa in nimam želje, da bi se še bolj zgražal nad svojim pisanjem.
Sem pa zato uspel naredit recovery nekaterih začasno izgubljenih fotografij, tudi Stonehenge je tukaj!!! Pa ne samo moj, za primerjavo še kaj dela propaganda. Tako zgleda kup kamenja na fotkah na netu in ne mi reč, da ne deluje impozantno:


In pol prideš on d fejs of d plejs in si rečeš WTF?


In iz inata sem se odločil poskusit obratno, ga naredit še manjšega, kot je!


No, kot že rečeno je vsaj Long Man vreden ogleda. In sem še poguglal za kraj, nahaja se v Wilmingtonu (kar je že ugotovil vsak, ki ga je to zanimalo).

Še nekaj fotk za nazaj: Cricchieth ali nekaj podobnega in ne, to ni cerkev, le malo pozumirajte in preberite napis desno od vrat...

(Če se ne vidi: Private house)
Napis ob katerem sem se vprašal, če sta bila Mugnus in/ali Bunker kdaj na teh koncih?

Ampak res svaka jim čast, tako utrganih napisov pa že dolgo ne...

Telefoniraj za prečkat železnico...
Pa še bele stene

In Francija. O tem več naslednjič. Zaenkrat le to, da imam šarmantno francoščino. Če mi to reče prikupna mladenka, bo že držalo. In da se ne bom norčeval samo iz bedastih otočanov, naj mi kdo (npr. kak arhitekt ali gradbenik) poskusi razložit komu kurcu služi taka garža????

1 komentar:

STATISTIKA