petek, 26. junij 2009

Argyll

Zen učenec: "Učitelj, v čem je smisel vsega?"
Zen učitelj: "Tisti drog tam."
Zen učenec: "Ne razumem."
Zen učitelj: "Jaz niti. Ampak sliši se zelo zennish, mar ne?"

V Obanu sem se naspal kljub kratkim nočem. Hostel - katastrofa. Najbrž ker sem razvajen iz Azije, vsaj glede sezuvanja in posledične čistoče prostorov, da o brezplačnem brezžičnem interentu niti ne govorimo... Je pa bila ena točka v hostlu, kjer se je vsake toliko pojavil signal, tokrat res brezplačnega signala - hostel je namreč imel "free wi-fi access" ki ga moraš plačat - iz pristanišča. Jakost signala je zelo nihala, nekako v skladu s smerjo vetra... No, v tem kotičku je miza in na mizi revija za kolesarje, ampak kot bi bila meni podtaknjena... pa naj še kdo reče, da ni še nikoli slišal za Slovenijo!

Japonska lekcija je uporabna tudi tukaj. Tesco ponuja adapter "continent-UK" za 5 funtov, metrski podaljšek pa za funt in nekaj penijev. Odločitev ni težka in že sem priklopljen na angleško... pardon, škotsko električno omrežje.

Čudaški smisel za humor ali nenavadno vzpodbujanje teka?

Oban v ponedeljek

Oban v torek, posijalo je sonce, slišala sva se z Ianom in odštopal sem v Ardfern.

Ardfern Organics, prijeten, zakoten in od sveta odrezan kotiček...

...kjer naredim par korakov, da utrgam svežo meto in si skuham čaj; nekaj korakov več do rukole, paradižnika, česna, rdeče pesice, fižoletov itd za kosilo... Kot pravita Gen in Alex: To je prednost pridelave, ko nabereš najlepše zelenjave si mirno rečeš, da kupci tega ne znajo cenit in poješ sam. Po malem eksperimentiram in zdaj bom kavoljubcem izdal eno skrivnost: prav v tem trenutku pijem kavo z meto. Izjemno prijetno! Kavo pijem še vedno v obscenih količinah, tako da sem v dva deci kave dal dva lista mete in mleko povrh sploh ni odveč. Priporočam. Še prej pa sem si pripravil pomarančno metin čaj - žlico domače pomarančne marmelade raztopil v vreli vodi in dodal meto. Počakaj, da se fajn shladi (ali dodaj led, jaz ga nimam) in se odžejaj po takem sprehodu, kot sem si ga privoščil danes navsezgodaj po okoliških hribih...














Vem, da je ta fotka čisto zanič, ampak da ne slikam samo oblačnih večerov... posneto pred 2 dnevi ob 21.45...

1 komentar:

STATISTIKA