ponedeljek, 12. januar 2009

大島郡 (Tokunoshima)

Danes sta mi pisala Noriko Yoneda in Takaitirou Hutori - otok Tokunoshima, prefektura Kagoshima. WWOOFerji. Samo odločit se moram. Maj, junij in julij sem dobrodošel, Noriko celo želi, da pridem čimprej, ker je zdaj sezona žetve sladkornega trsa. Hutori bi me rabil za nabiranje tare (Colocasia esculenta).
AAAAAAAAARGH. Zdaj pogledal na wiki... Hiking is discouraged because of the snake...
Hm, očitno gre za ultimativni spopad z vsemi fobijami, ki so me mučile, religija, letenje, kače... kaj še pride na vrsto?
Slišal sem bedast štos na račun svojega odhoda, da gre za nek moj "practical joke", na katerega so vsi nasedli... Če bi folk vedel, kako malo mi je do duhovičenja...

Naj bo mera polna, prosim, bodite pozorni na označeni del pogodbe o nakupu vozovnice:

Danes sem končno imel domačo nalogo narejeno in sem se naučil kupit svinčnik, radirko, knjigo in zvezek; naročit limonin čaj, zeleni čaj, pivo in vodo (za kavo in 소주 bi se znašel tudi prej), nakar se mi je začelo mešat pri števnikih oziroma pri števnih členih, ki so različni za različne stvari, posebej za knjige, posebej za papir, da o ljudeh, drevesih, rožah ali šopkih rož ne govorimo... in, da ne bi mislili, to še niso vsi. Po treh urah sem obnemogel in sem poskusil Ivo podkupit z vročo čokolado... kje pa, ne pozna milosti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA