sreda, 14. januar 2009

WWOOF!

No, pa sem se odločil: Takaitirou Hutori. Poleg tega, da ima voljo učit japonščino, je z gosti pripravljen deliti tudi znanje akupunkture in pelinoterapije - moxibustion, ne poznam primernega slovenskega izraza. Pa da ne bi kdo mislil, da gre za pitje pelinkovca! Zadeva zgleda dokaj barbarska, saj se žge na pacientovi koži; samo upam lahko, da me ne bodo uporabljali za poskusnega zajčka!
Druga stvar, ki mi je bila všeč pri opisu, je bilo prehranjevanje:
Normally WWOOFers cook breakfast and dinner for themselves using ingredients we give them. We have lunch together. In pa we do not eat at fast food restaurants
Sicer je dovolj jasno povedano, da ne ponujajo vegetarjanske prehrane, ampak bo zagotovo zanimiva izkušnja pripravljati sam njihovo hrano, v upanju, da mi bojo v pomoč z nasveti in recepti.
Ravno tako bom lahko uporabljal njihov internet, se pravi, da se bom od tam kar pogosto oglašal - razen če ne bodo res vsi dnevi minili v nabiranju tare (tarota? - če kdo ve, naj pusti komentar!) in se mi najbrž ne bo dalo vsak dan pisat posta: Danes smo spet nabirali taro (tarot?)...
Delavnik imajo 6 urni, kar je običajno za Japonsko, drugod po svetu se wwoofa po 4 ure dnevno. Japonci, pač. Produktivnost uber alles.
Če to bere kak japonolog, prosim za pomoč (babelfish prevajalnik ni ravno koristna zadeva):
当方日本の鹿児島県の徳之島という離島です。年中暖かくマリンスポーツなどに興味のある方の來島お待ちしております。

Še šest dni dopusta, še šestkrat v službo. I hate my job every day more and more.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA