nedelja, 20. februar 2011

Home Sweet Home

V četrtek sva se z Nameejem dobila med pavzo za kosilo, po kosilu pa mi je razkazal še EWHA Woman's University, po njegovih besedah ena od dražjih univerz. O kvaliteti se nisva kaj prida pogovarjala, predvsem zato, ker mi je stalno zastajal dih. Ne zaradi arhitekture ampak zaradi drugih lepot tega kraja... Vem, najbrž sem moško prase, tudi prav, zato uživajte v arhitekturi.



Zelo blizu EWHA je kraljeva palača Deoksugung, tam sem sicer že bil lani, ampak sem se v dolgčasu odločil za ponoven obisk. Dobra zamisel, popolnoma po naključju sem ulovil menjavo straže, zelo pisana in, na trenutke, hrupna zadeva, da o dolgovezenju ne govorimo. Najbrž je bil ravno čas menjave straže najprimernejši trenutek za sovražnikov napad, saj je bilo takrat s tem pomembnim opravilom zaposlene vsaj pol vojske...






Video:


Malce sem postal zaskrbljen, kaj se dogaja v palači, kar trlo se je gasilcev... ampak ni bilo hujšega kot spiranje snega s streh palače, nabralo se ga je namreč kar precej, ulovil sem le zaključni del, ko so bili pohvaljeni.


Pri tehle kamnih pa najprej pade na misel engrish.com - ne zaradi kamnov, jasno, ampak zaradi napisa ob njih.


Pa smo pri enemu izmed najstarejših raketnih orožij: hwacha. Tale je bila hwacha srednjetežkega topništva in je lahko izstrelila do 100 eksplozivnih izstrelkov naenkrat.



Verjeli ali ne, tole pa je vodna ura. In to taka, ki je bila ure; zdaj jih ne more več, ker večina kosov manjka.





Zelo pomemben stric v korejski zgodovini, nihče drug kot kralj Sejong Veliki (samo šew enemu je zgodovina podelila epitet "Veliki"), izumitelj korejske pisave hangul.



Petek je bil še bolj počasen, edina koristna stvar, ki sem jo naredil, je bilo čiščenje Nameejevega računalnika. Revček (računalnik, ne Namee) se je tako mučil in stokal, da sem ga kar odprl in pobral ven vsaj polkilogramsko kepo prahu.
V soboto popoldan pa na avtobus in nazaj domov. S svojo srečo sem seveda naletel na prometno konico in avtobus je samo za izhod iz mesta porabil eno uro. Še dve uri vožnje, Jinbu, domač kimči, širok nasmeh in objem. Doma je res najlepše.


1 komentar:

STATISTIKA