ponedeljek, 6. april 2009

Ne maram sezamovih listov

Niso mi bili všeč vloženi niti kuhani, včeraj sem končno poskusil surove, še eno razočaranje. Okus me je še najbolj spominjal na mešanico zobne paste, šampona in pene za britje. Deluje sicer res osvežilno, ampak meni ima nek moteč okus, da sem si moral usta takoj zabasat s kimčijem.
호진 je danes šel v šolo v naravi in se vrne v petek, 해인 pa se je že navadila, da oprezam za šolskim avtobusom in ji pridem naproti. Danes sem bil v zamudi s kurjenjem hiš...eee, s kurjenjem pod hišo in ko sem iz jedilnice pogledal proti cesti, sem jo videl da čaka, "skrita" za drevesom. Bržkone sem zgledal kot kak lik iz risanke, ko sem se zašibal po klancu navzdol, še dobro, da mi niso sandali odfrčali z nog. Ampak je bilo vredno. Zaradi kislega obrazka, ki nenadoma zažari v širok nasmeh, zaradi rožnatih čeveljčkov, ki od veselja zacepetajo in se poženejo proti meni, zaradi veselega krika "Dag!" in rok, ki se stegujejo proti meni... Se pripravim, da jo ujamem, v prepričanju, da mi bo skočila v objem... in mi ponudi torbico, da jo nesem. Ah well...
Seveda skaklja okoli v kratkih hlačah (jaz si bundo snamem samo med sekanjem drv) in majčki z napisom Jesus loves me and you. Sem vprašal mamo, če ni malo smešno, da ima tak napis, če pa so budisti.
"Zakaj pa? Naj jo ima rad, če hoče. A tebi ni všeč, če te ima kdo rad?"
Er... 1:0 za domače.
Moram Kwan Um pravilu "bodi tiho, če nimaš nič pametnega za povedat" obvezno dodat še "..in sploh če nimaš nič pametnega za vprašat".
Nimam nič pametnega za pisat, zato bom nadaljeval s trač rubriko.
Pojutrišnjem se v Seoulu začne največji svetovni festival ženskega filma IWFFIS (International Women's Film Festival), 100 filmov iz 23 držav.
Zaključil se je Seoul Fashion week in napovedal "black is back". K velikemu številu obiskovalcev Seoul Trade Exhibition Center (SETEC) je pripomogla prisotnost zvezdnikov, med ostalimi Kim Hyun-joong in Kim Jun (Boys Over Flowers), kar me privede do afere samomora Jang Ja-yeon. Tina, saj ne boš verjela... policija ima zdaj v preiskavi tipa, ki je dal v javnost njeno poslovilno pismo (sedem strani), njeni starši pa ga tožijo zaradi blatenja dobrega imena...

해인 vsem pošilja lupčka

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA