četrtek, 9. april 2009

Spet skrivnosti...

Veliko stvari mi uide, ker ne sprašujem. To nič novega, tak sem bil vedno. Tukaj mi gre to še lažje, zaradi komunikacijske bariere. Tako da je tudi meni skrivnost, kaj se je med ritualom dejansko dogajalo. Sem pa zato pomislil na nekaj stvari, ki so se zgodile. Prva je, kako zaboga sem sploh bil prisoten? Šele zdaj ko pomislim, ni bilo nikjer nikogar. Nandida, njeni prijateljici, ki sta aktivno bili vpleteni, bubjar in mudang. In jaz. Seveda, saj nisem razunmel niti besede niti razumel, kaj se sploh dogaja! Ta je bla lahka.
Zdaj pa ena za ljubitelje skrivnosti. Kako za vraga se mi je lahko sfižil video, iz katerega bi lahko kdo razbral, kaj se je dopgajalo? In to sfižil tako, da slika je, zvoka pa ne? Od spremljevalcev bloga vem vsaj za svojo inštruktorico, da bi mi lahko poslala prevod. Koliko je takih na youtube?
I feel stupid, ko to pišem, ne da verjamem v kanček take skrivnosti, me pa najeda, da sploh pomislim kaj takega. Ker gremo dalje.
Od vse tiste hrane se ni pojedlo nič! No, skoraj nič, ker moram odštet gomilo sadja in sladkarij, ki se je znašlo v moji sobi, ostalo je bila obredna daritev. Tudi makkoli in soju. Zakaj za vraga meni ja? Khm.
Dobrodošlica.
Aja?
Welcome back.
Kako "back"?
Tak Korean man. (Tak sem jaz)
Ja ja, how yes no.
Spet khm. Mudang je povedala, da sem v prejšnjih življenjih živel v Koreji. In da sem tako ali drugače, prej ali slej, poznal celo to družino, z izjemo Sonbopa. Khm khm.
Lepo slišat. Recimo, da si s tem z lahkoto razložim, od kod mi spretnost s palčkami, čim je nastopil pravi trenutek. Recimo, da to dobro razloži tudi, zakaj sva se s He In iz prve tako dobro poštekala. Recimo, da jaz še vedno ne verjamem ne v reinkarnacijo ne v transmigracijo duš.
Ampak vseeno recimo, da besedam mudang dajem določeno težo, ker ni izvajala nobenih ritualov ali ceremonij z mano, niti dotaknila se me ni, le kosilo smo pojedli skupaj. Je povedala, da je to enostavno videla.
He In pa je v prejšnjem življenju najbrž bila perica:



Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA