torek, 11. maj 2010

Brez ironije...

Glumil korejskega gradbinca. Prav vesel sem bil, da sem lahko pomagal Sonbopu, očitno mu gre posel dobro od rok, če ima toliko naročil za gradnjo v tradicionalnem stilu.
Med malico debata z njegovimi budističnimi prijatelji in eden se pohvali: "Lani sem šel v Indijo, da sem lahko videl Dalaj Lamo."
Moj jezik še vedno obratuje z nadsvetlobno hitrostjo in, preden sem si ga uspel odgriznit, sem že bleknil: "Prejšnji mesec je Dalaj Lama prišel v Slovenijo, da je lahko videl mene."
Ironija je s Korejci - z vsemi Azijci, pravzaprav - izgubljena bitka. Ne bodo je dojeli, ni teorije, zato sem hitro dodal, da se šalim. Sicer bi mislili, da je Dalaj Lama res zato prišel v Slovenijo ali pa da sem hvalisavi lažnivec. Da duhovičim? Kje pa, kaj je tu smešnega?

Rattana spi

Rattana se zbudi

Rattana meditira

Hm... bom obtožen verske vzgoje, če je Rattanina prva igrača prav moja mala?



Ne ne, brez princeske pa nikakor ne gre...

In ne gre niti brez piskra, v katerem ves čas brbota čaj iz ginsengovih korenin (ko se peč ne kuri pač ne brbota)


Pa še neumnost, najdena na spletu:Hello, Welcome to the Psychiatric Hotline.

- If you are obsessive-compulsive, please press 1 repeatedly.
- If you are co-dependent, please ask someone to press 2.
- If you have multiple personalities, please press 3, 4, 5 and 6.
- If you are paranoid-delusional, we know who you are and what you want. Just stay on the line so that we can trace the call.
- If you are schizophrenic, just listen - a voice will tell you which number to press.
- If you are manic, feel free to continue singing and talking into the phone. A live person will be available to speak with you in 6 short hours.
- If you are depressed, it doesn't matter what you press. No one will answer.

2 komentarja:

STATISTIKA