torek, 5. maj 2009

Pabo postane baka... prav zares

Kot mnogo drugih reči - kaj takega se lahko zgodi samo meni... bad karma in to...
Sem prej skočil v trgovino po riž, da si skuham večerjo. Odpičim po bližnjici mimo pokopališča (ki je, mimogrede, v središču vasi), cesto že poznam, dajmo gasa, kar naenkrat... nori Japonec pridrvi nasproti. Sem že povedal, da tukaj vsi vozijo po napačni strani ceste? E, danes sem na to pozabil. In za kazen imam strgane hlače in potolčeno koleno in komolec, na skuterju pa sem odbil ogledalo. Seveda sem raje kot v avto šel v zid. Mar bi butnil z glavo (helmeto!), ne pa s kolenom...
Ampak boj za obstanek je močen nagon in večerja je bila slastna, japonski riž se mi prav dopade, na arašidovem olju popečen tofu in nariban korenček je s krožnika izginil kot za stavo, zraven instant ramen, za zaključek pa še japonska grenka čokolada! Po taki uživaški večerji vse manj boli, celo ponos...

3 komentarji:

  1. Mogoče je rešitev, da voziš tako mrtvo nabasan, da boš avtomatsko na levi. Druge rešitve zaenkrat ni na horizontu,ali pač?

    OdgovoriIzbriši
  2. Surrender your ego - be levak ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ostavi se motora, nikol ti ni bil pisan na kožo , he he

    OdgovoriIzbriši

STATISTIKA