nedelja, 31. maj 2009

111

Ko sem v sredo navsezgodaj zjutraj pešačil nazaj, nazaj v planinski raj, sem imel občutek, da še nikoli nisem bil tu. Ko sem prišel prvič, je bilo zasneženo, ko sem odhajal, je bilo komaj odsneženo. Zdaj pa - prava zeleno zelena pomlad, da lahko samo parafraziram kako zelena JE moja dolina...


Sinoči se je ravno med večerjo vnela prijetna nevihta, ki nas je priklenila v jedilnico. Ni bila ravno huda, ampak dovolj pravšnja, da ti vzame voljo do tekanja v sosednjo stavbo, pa smo se odločili, da še kaj pojemo in so prišli na vrsto mandu v kimchi juhi.
Iz ene stavbe v drugo se nam ni dalo it...

Dež še ni pojenjal - v bistvu je, ampak tega nismo hoteli priznat - pa smo našli steklenico sojuja in v koreji ni šans, da bi se pilo brez hrane, torej še prigrizek ob kozarčku. Da ki prigrizek... tofu v pekoči ribji juhi, cvrte ribe, sladki krompir, navaden krompir v pekoči omaki... Nandida, bodi no resna! Mrk pogled: Eat! Eat many!
Ko sem se z Japonske vrnil domov, mi je Nandida rekla: My image lost 5 kilo. Sem si jo ogledal, ma kaj je imela za skinit 5 kil, suha kot je... Ne Dag, ne jaz, ti si shujšal pet kil. Ups, sem že pozabil njen konglish, dejansko je hotela povedat: Kot te vidim zgleda da si shujšal pet kil. Jebentiš, ma kaj ima hudič babji vago v očeh?
Danes je imela princeska cel dan neke vrste "morske tabornike" in sem se ob potoku pod hišo igral sam, s fotoaparatom...





Veliko sem pizdil, kako ne maram Japonske in japoncev... da ne bo kdo rekel, da sem neobjektiven in kako Koreji samo rožice sadim (danes sem jih res, dobesedno). Sem hotel na youtjub uploadat mini video kako He In govori slovensko (se ne hecam). Ni šans. Iz Koreje pa že ne boš uploudal, ti ti ti! Zakaj? Ker je korejska vlada totalno u pizdi. Za vsako registracijo na forume ali sorodne oslarije morajo korejci dat svoj emšo. A smo nori? Po domače povedano ima opblast potem vpogled v vsak tvoj post. Že tako je internet orodje (ali orožje) množičnega nadzora, ampak da še privoliš v to? No, youtjub ni privolil v to, da bi od korejskih uporabnikov zahteval identifikacijo, je raje banal nalaganje videov iz te bogomproklete države. Zakaj bogomproklete? Ker imajo ostudnega predsednika. Prezbiterjanec - a se ne sliši to kot nekaj hudo hudo pokvarjenega in izprijenega? leta 2006, ko je bil še župan Seula, je k skupinski molitvi, naj se porušijo vsi budistični templji, ko so polni, poslal še svojo video molitev, ker se osebno ni mogel udeležit.
Samomori šolarjev se vrstijo, za zadnjih par mesecev sem prepričan za dva, za tretjega res ne bi dal roke v ogenj. 16 letni učenec je dobil od učiteljice 110 (ja, stodeset!) udarcev s palico, ker je prešprical dve (ja, 2!) uri samostojnega učenja. Na poti domov se je obesil v parku. 13 letna učenka se je obesila doma, ker je zaradi neopravljenega domačega branja morala delat počepe (no, ta je meni malo bosa, je pa vprašanje, kaj je še vse odzadaj). Kaj je lahko odzadaj za tako kaznijo: zaradi slabega uspeha pri testu je učiteljica zahtevala od skupine učenk, da si v razredu slečejo krilo? Meni, ki sem vedno prisegal (in še vedno prisegam) na učinkovitost dobro odmerjene "pedagoške klofute", se dviga tlak.
Politična plat: preganjanje medijev je del vsakdana. Ko ne morejo nič proti uredniku neke televizijske postaje, aretirajo kar njegovo ženo. Policija ima že od "govejih demonstracij" (uvoz ameriške govedine) navodila, da sme in mora uporabiti vsa razpoložljiva sredstva za razbijanje kakršnihkoli protivladnih demonstracij. Oblastniki so vsi po vrsti mali ruplčki, ki povzročijo pravi stampedo za lezenje v ameriško rit.
O odnosih s severnjaki kdaj drugič.
Obsedenost z datumi me je pripeljala do ugotovitve, da je danes 111 dan mojih poti. Sem komaj na začetku. Hit the road...

Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more
No ja, ta "no more"...khm... pustmo stat... Pa happy trails vsem, ki so kjerkoli na poti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA