nedelja, 17. maj 2009

Prodam traktor

Mali oglasi:
Prodam traktor, kot nov, s priključkom.
Khm, kakšnim priključkom pa?
USB.
Mislim, ne me basat. Itak je znano, da japonski kmetje hodijo na njivo z USB ključkom, polnim mp3jev, in potem veselo nabijajo turbo folk med oranjem...
Ko sem to bleknil na kmetijskem sejmu, je Taka moral takoj prevest, pa so se vsi pokali od smeha, prodajalec traktorjev ne najbolj. Ker je prav zares prodajal traktorje z usb priključkom na avtoradiu... ee, traktoradiu. Da imajo traktorji klimo pa CD playerje vem že lep čas... kaj bo naslednje? Navigacija, da se ne zgubijo na njivi???

Kulinarični kotiček:
Vedno sem se smatral za dobrega kuharja - saj se še vedno, ampak tile Japonci začenjajo malo najedat mojo samopodobo. Če bi mi kdo dal riž, krompir, fižol in zeleni čaj - bi se znašel in kaj hitro pripravil kako dobroto, da bi si prste obliznili. Ampak SLADOLED????
C'mon, get serious, stop taking that illicit substances, it's aginst the law and your health... Ma ne, nisem zadet, prisežem, jedel sem SLADOLED iz ZELENEGA ČAJA, RIŽA, KROMPIRJA in FIŽOLA!!!!!!
Zeleni čaj - OK, sem že jedel sladoled. Riž - so ble kuglce one totalno brezokusne zadeve, ki se ji reče rice cake. Fižol - sladki fižol seveda, uporabljen kot preliv čez vse, saldki krompir pa v neki biskvit-like zadevi. Končni rezultat se da opisat ne kratko z eno besedo: božansko!

Potujemo
Res sem baka. Zakaj bi čepel na tem rajskem otoku, če sem se odločil prešpricat mrkovanje? Kdo ve, kdaj bom naslednjič imel priložnost videt to noro Japonsko? Zato - pojutrišnjem Kagoshima, od tam pa najverjetneje v Nagasaki. Ubožčki, ne le bomba, zdaj še jaz. Še dobro, da sem tako shujšal, sicer bi to bil drugi katastrofalni Fat Man za mesto...
Bojda sem dobil job v Koreji. O tom potom, ko bom tam in bom videl (vedel) za kaj točno gre.

Prav poseben pozdrav
Pozdrav za prav posebno punčko, ki letos ne bo dobila pusjka za rojstni dan... žal. Nina, bodi pridna!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA