sreda, 4. marec 2009

Če raj obstaja...

Če raj obstaja, sem mu zdaj zelo zelo blizu. A počasi.
Sneg tolče ritem mojim premikom. Ko sem se včeraj zbudil, je bilo zunaj 10 cm snega in je še vedno vztrajno snežilo.Z WWOOF Korea sem dobil mail, da je vse urejeno za premik na Sanmaul Poongkyeong, ko pridem v Soul in kupim karto za bus moram samo obvestit gostitelja, da me pride iskat v Jinbu. Rečeno - storjeno in po devh urah vožnje (= sladkega spanca na busu) začuda nisem zgrešil mesta in izstopil na pravi postaji.Nato - pol ure vožnje s terencem, tokrat v PRAVE rovte, tako zabačene, da RES NI signala za wireless, ampak moram bit priklopljen preko kabla, a si lahko predstavljate to muko... In kam pridem? Sem:

Neke vrste kmečki turizem, v tradicionalnem korejskem stilu. Lastnik Hee je vse naredil sam, iz brun in blata, bolj eko kot tako res ne moreš...
Brunarice za goste, kuri se peč pod hišo, da greje tla in če ne obvladaš, se ti lahko zgodi kotmeni, ki sem se celo noč počutil kot odojek na ražnju in me že cel dan peče hrbet in rit, zaradi blagih opeklin...

No, to je pa moja soba:

In hiša, ki jo tudi Hee sam postavil, v zgornjem nadstropju imajo zasebni tempelj in danes zvečer sem povabljen, da se pridružim družinski meditaciji:

Jedilnica (v kateri smo lahko obuti), na stenah se suši divji ginseng in gobe, iz kuhinje diši po juhi iz kimchija, po kosilu sedemo okoli peči in Yoon (poptnik, ravno se vrnil iz ZDA) igra flavto... ah, no, kar zavidajte mi, kar!

Ne vem, če je sinoči soju govoril iz mojih sogovornikov, ampak na veliko so razpredali o tem, kako v taki vukojebini nikakor ne dobijo učitelja angleščine in da mi novinar (ki je naredil to fotko) v enem dnevu zrihta delovno vizo... veze i poznanstva...

Kakorkoli, danes sem moral uro in pol sedet v pisarni ravnatelja dotične šole in nisem razmel pol kurca nič, kaj sos e pogovarjali, vem pa, da so se o meni. Le kaj mi pripravljajo za bregom?
Pa še posnetek dolince:

Danes zjutraj - po pričakovanju - premikanje hlodov in sekanje drv, med pavzo pili "korosa" vodo iz korosa drevesa - ravno v tem času se v deblo zvrta luknjo, vstavi cevko in napolni kanto... ful dobro!
Popldan na obisk sosednje konjske farme... ah, nebesa...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA