nedelja, 8. marec 2009

Zarota! Zarota! Mednarodna zarota!

Postal bom privrženec teorij zarote! Oni! Oni!
Kaj oni?
We want you stay here.
We want you teach English.
We want you play with He In.

Vedno we.
Prav sem imel glede občutkov med obiskom šole. Ampak so me najbrž hoteli počasi "obdelovati", pa sem jim prekrižal načrte, ko sem včeraj rekel, da mi bo prav hudo se poslovit od In čez par dni.. Kako čez par dni? Ja, ne morem tukaj izkoriščat gostoljubja, če ni veliko dela in se počutim malone kot parazit... Ah, ni problema, važno, da se igraš z In, kmalu pa bo vse urejeno v šoli... Ma kaki šoli? Jaz grem maja na Japonsko!
In potem se je začelo in nadaljevalo pozno v noč in danes imam prvega korejskega mačka - seveda ne govorim o kosmati štirinožni živali (te sem že videl in mjavkajo čisto po slovensko) - in se počutim, kot bi me povozil kombajn (seveda Daewoo ali Hyundai). Častno sem obranil sloves slovenskih alkoholikov, od konzumentov sojuja sem edini zapustil jedilnico brez prijateljske podpore in niti pretirano vijugavo.
Moram pa priznat, da me hudičevo mika sprejet ponudbo, saj sem pred odhodom v šali izjavil, da si želim najt kakšno zabačeno šolo, kot v filmu 선생 김봉두 in če zdaj to ponudbo zavrnem, si je gotovo več ne zaslužim. Bom pa vseeno poskusil s prošnjo, če počakajo naslednji semester, saj sem avgusta že nazaj - če me še hočejo.
Mi bo pa res hudo se poslovit od In. Ne samo zato, ker je taka kokola in cukrček, ampak čisto iz koristoljubja... včeraj je pometla pred mojo sobo, ko sem se izgovarjal, da me boli križ (me je res) in se ne morem igrat z njo, me je prisilila, da se uležem in mi je zmasirala hrbet - nimate pojma, kake čudeže naredijo otroški prstki, jaz bi kar postal privrženec otroškega suženjstva... in ko me je zvečer zazeblo (razvajen zahodnjak, In je cel dan zunaj samo v majčki - ki sem ji jo jaz zakrpal), me je popeljala k peči in mi med svojimi drobnimi ročicami poskušala segret moje šape... Potem sem pri večerji izvedel, da je postala uradno moja punca. Khm. Jaz bi jo sicer raje posvojil. Ali pa pojedel, tako sladka je - ampak tukaj bi to najbrž tretirali kot kanibalizem.
He In se (nesupešno) skriva v moji spalni vreči:

He In pred štirimi leti, kot model "Little Monk":

Z mamo:

Še In:


Včeraj mi je Sumi prinesel še posnetek, kako jem - bojda so moje "chopsticks skills" izjemne za zahodnjaka, čeprav se meni ne zdi tako. Ampak oni že vejo...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA