nedelja, 15. marec 2009

Easy Peasy, pojoči pogrebci, potrta In, jezen Dag

Končno mi je uspelo, namestit Easy Peasy, namreč. Sem bil že čisto obupan, da sem na koncu delal neumnosti in sem naredil chmod +x za cel usb ključ in poskusil reboot... lej ga zlomka!

Končno imam Avidemux, resize image v nautilusu, gimp in vse ostalo, česar sem vajen! Jupi!
Danes smo iz rovt šli v še večje rovte na šagro - tu temu sicer rečejo Traditional Korean Festival. Tekmovanje pogrebcev, komisija je ocenjevala kako dobro plešejo na grobu... ne, ne šalim se. Edino grob ni bil pravi, nek wannabe grob, pač, prostor, omejen s štirimi hlodi. Zamudili smo, ko so prinesli ogromno in bogato okrašeno nosilno krsto, nato smo (sem) se dolgočasili, lovile so me tri televizijske ekipe, od katerih nihče ni znal angleško, na koncu smo se le nekaj zmenili, me prav zanima, kakšna bo moja izjava v prevodu... Posnetek sem naredil kar s fotoaparatom, ker še vedno nisem nabavil firewire-to-usb hub (in ga še lep čas najbrž ne bom, če je vse drugo tukaj malodane smešno poceni, je techno stuff killing joke, danes zvedu, da wireless routerja ne dobiš pod 200.000W = 100€). Kvaliteta zanič, so pa fotke malo boljše.












Vse je šlo gladko, tudi zvečer sva z In obdelala long-short in big-small in veselo skakljala po jedilnici in iskala nasprotja (ter pri tem poimenovala predmete) in za jagodo na smetani je obvladala še razliko med I have, You have in He has (long hair, big eyes etc). Kot ponavadi sva zaključila s smehom, spakovanjem, žgečkanjem in obveznoi masažo... dokler... se ni vmešal neki stric ali frend ali koji kurac vem kaj je, ki je redno tu na obisku. Ko sem se vrnil v jedilnico, je He In kot kup nesreče sedela ob svojem zvezku in morala memorizirat dve strani teksta, ki sva ga danes napisala za vajo - čeprav je skoraj genij, latinice ne obvlada še tako kot korejščine. Sem se samo usedel poleg nje in ji zaprl zvezek pod nosom, da je bilo za danes dovolj. In kaj stori deklič? Se pobuni, da ne ne ne, ona mora še... Tudi starši so bili za to, najbrž, da nekim gostom pokažejo, kako pridno punčko imajo... sem stisnil zobe (jaz sem slišal škripanje, upam, da so tudi oni) in z nagravžno sladkim nasmehom izjavil, da če jim moje motode niso všeč, lahko tudi neham in da je He In za danes naredila dovolj in preveč. In da jo prvič vidim žalostno po angleščini. Nekaj trenutkov smo se grdo gledali pa so cedli. 100% zaradi obiskov, bomo videli jutri. Tu mač. Še zdaj sem jezen, pa je minila več kot ura; in še si bom podpihoval jezo, če si bo kdorkoli jutri upal pisnit. Naslov tega posta bi moral bit "kako otrokom priskutit učenje"... mater, pa tako lepo sva zalaufala, če jo bom jutri videl z žalostjo omenit angleščino, bom popizdil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA