torek, 31. marec 2009

Namesto o snegu...

Ne bom preveč pisal o snegu, najbolje, da bi kar nehal omenjat to bedno zadevo.. bom raje par vrstic posvetil svojemu računalniku.
Easy-peasy je super zadeva, ampak videz mi je bil vedno rahlo butast, pa sem mu ga spremenil v Ubuntu default, vsaj ozadje se lahko spremeni pa Main menu je - vsaj meni - klasičen in veliko bolj pregleden.
Druga stvar, ki je Ušota danes zanimala - kao zgleda moja tipkovnica, odkar sem jo počečkal s hangulom...

Sem se pa pri prepisovanju tipkovnice zajebal, ker imajo QWERTY tipkovnice in imam zdaj zamenjana ㅅ in ㅛ - no ja, kolkor pač uporabljam hangul tipkovnico... Včeraj sem jo pridno, ko sem poslal naslov, da bo He In kmalu dobila kak paketek z zabavnimi Milkami not.. ne boste verjeli, do sedaj sem v Koreji videl dve (2!) različni čokoladi...
Tipkovnice... korejske zgledajo nekako tako kot moja, le da imajo preslednico krajšo, da je na vsako stran pred Alt tipko vrinjena še tipka za menjavo črkovenega vnosa.
Jaz imam ravno tako easy-peasy, ko sem na kakršnem polju za črkovni vnos, se pojavi tak SCIM menu

OK, hanja je izbrana lih za foro, da pokažem, da jo imam... med načinom vnosa pa se enostavno izbira s kombinacijo CTRL+SHIFT.
Uf, najbolj beden blog. Najbrž kaže na dan, ki je za mano. Za zaključek zelo poduhovljeno razmišljanje o stvarniku, iz ust Buddhe:

"I count you Brahma one th'unjust among,
Who made a world in which to shelter wrong."
Bhuridatta Jataka (543)

"If there exists some Lord all powerfull to fulfill
In every creature bliss or woe, and action good or ill;
That Lord is stained with sin. Man does but work his will."
Mahabodhi Jataka (528)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA