četrtek, 19. marec 2009

Mala sprememba...

A new image... izključno zaradi komentarjev. Na prejšnjem blogu sem poskusil svašta, pa nikakor ni uspelo vriniti tistega koščka "kode", niti ročno, sem poskusil.
Zakaj komentarji? Ker sem jih dobil enih par tako dobrih, bodisi na Fejsbuk ali mail, da je prava škoda, če jih več ljudi ne prebere. No, zdaj ene par cvetk za nazaj:
Dokler te zamenjujejo za Ukrajinca je v v redu, ko te bodo za Ukrajinko, se daj zamislit nad sabo...
Kako rečejo Dagu v templju? A JE TO!
Ma daj, kaj zdaj boš rekel da imaš internet sredi njive buč?

Žal se moram opravičiti "spremljevalcem", ker vas ne morem uvozit na nov blog... No, tu pa mimogrede, ker sem firbec, sem pošnjofal po vaših blogih, tisti, ki jih imate. Na blogu ब्रह्मकमळ sem našel tole:
1. Do you have secrets?
I have secrets. Everybody has secrets, little things you don’t want anyone to know. I don’t keep many from my loved ones, but some things are just better untold. “I used your toothbrush to clean the bathroom grout.” per instance… Would you really want to know?

I would actually want to know a thing like that. To buy myself a new toothbrush. Se ti ne zdi malo preveč zlobne perverzije v tem, da veš s čim si umivam zobe in tega ne poveš? Ignorance is bliss - vendar komu? Tistemu, ki ne ve ali tistemu, ki noče povedat, ker bi s tem povedal preveč o sebi? Sem prepričanja, da vse t.i. milostne laži izhajajo iz čistega egoizma, da se iz zoprne situacije izvlečemo čisti in nedolžni in se zraven bedno tolažimo, da smo vse to storili, ker nekoga nismo hoteli prizadet.
"Would you really want to know your new priest is a well-known perverted pedophiliac?" so se najbrž vprašali tudi v bostonski škofiji...

Dukkha
"This is the noble truth of suffering: birth is suffering, aging is suffering, illness is suffering, death is suffering; sorrow, lamentation, pain, grief and despair are suffering; union with what is displeasing is suffering; separation from what is pleasing is suffering; not to get what one wants is suffering; in brief, the five aggregates subject to clinging are suffering.
Shakyamuni, po Palijskem kanonu

First of all, Buddhism is neither pessimistic nor optimistic. If anything at all, it is realistic, for it takes a realistic view of life and the world. It looks at things objectively.
Walpola Sri Rahula

Me prav zanima, zakaj so vsi, ki se silno radi spogledujejo z budizmom, tako penili, ko sem jaz kaj podobnega rekel...

Danes smo pripravljali čebelnjake, v treh dneh se je naredila skoraj pomlad. Zdaj (ob 22.06) se že oglašajo žabe, po divji nevihti. Korejske bučele so očitno skromnejše od naših, ne zahtevajo nikakršnih umetnin v obliki panjskih končnic, še najmanj kakih silno razsvetljenih in enakpravnostnih kot je "hudič babi brusi jezik", ponos vseh klenih slovenceljnov.
He In je iz šole prišla šele ob 18.00 in takoj pridrvela k meni, doma ni bilo nikogar. Dobesedno se je zakotalila skozi vrata s tuljenjem, da je lačna - seveda se je najprej sezula. Pa je šla moja skrivna zaloga piškotov in čokolade, sicer namenjena podkupovanju, ko zmanjka volje do učenja. Potem se zvalila na "posteljo" in se zadovoljno pretegnila

in bila presenečena, da jo (spet) slikam

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA