ponedeljek, 9. marec 2009

He In - že spet

Tanja, najbolje da kar ustanoviš njen fan club, če bi ga jaz, bi bil neobjektiven, saj sem jaz deležen masaž in razvajanja, če ga ti ustanoviš, potem pomeni, da je mala res tak pravi srček in cukrček, kot tudi sam čutim.
K njenemu šarmu veliko pripomore tudi skromnost tukajšnjega življenja - In ima samo par oblek in cel teden hodi v isti v šolo, toplo vodo za umivanje las pa se čaka ob peči... bil sem zelo ponosen, da sem jo lahko počesal.


Včeraj sva bila na sprehodu v gozdu, kjer je nabirala led iz potoka, da se je potem doma igrala in seveda zmočila celo kuhinjo - meni bi prsti že davno odpadli od mraza, ona pa si je samo občasno popihala nanje.
Popldanski počitek s pretegovanjem si je privoščila pri meni, pomagala pri kurjenju in pokazala, kako ona meditira, po večerji pa si je vzela čas za branje nove knjige, ki jo je dobila... Sklepam, da gre za otroško knji9go modrosti, saj je spremno besedo napisal Osho.
Joj, le kako bom lahko odšel od tukaj brez nje... žal je ugrabitev otrok tudi v Koreji kaznivo dejanje... šmrc.



















Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA