sobota, 28. marec 2009

Na morje! Na morje!

Danes smo odpujsali s tremi novimi znankami in He In v Gangneung 강릉 - in da se pohvalim, sem končno SCIM prepričal, da imam tudi hangul tipkovnico in prvič, da zapis v hangulu ni copy-paste ampak sem ga zares natipkal - in dan bi lahko bil popoln, če... če se ne bi imeli tako dobro, kot smo se...

V teh dveh mesecih sem se že navadil, da si me ljudje ogledujejo z zanimanjem in da bulijo vame. Danes sem bil prvič deležen grdih, da ne rečem sovražnih pogledov. Zaradi scen na sliki. Smo zgledali kot happy family - z napako. Z mano namreč. Pa so mi punce rekle, naj se ne sekiram in sem se delal, da se ne. Smo se šli raje igrat šolarje v nek muzej.

Ob brodetu in sojuju so nekateri hitro omagali...


...eni pa postali bolj veseli...

In presenečenj nikoli konec - že tako ali tako me je šokiralo, da He In bere znanstveno fantastiko, ko pa sem danes ugotovil, kaj jo še zanima... ajoj, ma to je res idealna punca zame!


In če kdo dvomi, da smo res šli na morje...


Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA