sreda, 18. marec 2009

Prekratek dan za razsvetljenje

Can you achieve perfection by changing the world? Never. Only you will be able to feel your vanity and placate your egoism.
Sri Dhammananda


Man is not meant for Buddhism. But Buddhism is meant for man.
Narada


Zbudil sem s težko glavo, gotovo polno drobcev kitajskih težkih kovin, s sinusi kot kosinusi, senenega nahoda za senik, pljuči polnimi še kakega neznanega kitajskega govna... kot bi me povozil kombajn in parkiral ne meni. Pa vstani pol.
Sicer je vse samo moja paranoja, na srečo sem samo rahlo prehlajen. Ampak tiste štorije o kitajskih izpustih, so me kljub vsej zajebanciji, kar pretresle. No, ne ravno pretresle, ampak se nikakor ne morem znebit rahlo grozečega občutka in kar pogosto gledam v nebo. Vem, da mi čisto nič ne pomaga. In vem, da je totalno noro zjutraj delat dihalne vaje. Še bolj noro - spet sem začel z jutranjimi prostracijami. Sam, v družinski sobi za meditacijo. Imam dovoljenje jo uporabljat, ko želim. Res sem jih pogrešal, je pa jih sam delat strahotno težje, kot v skupini. V skupini sem samo sledil ritmu, nikoli jih nisem štel. Tu me pa vsaj trikrat vmes popade misel "ah, saj je dovolj, zdaj poičivaj pa na kavico pojdi..." in še bolj zoprna "kdo pa bo vedel, da jih nisi naredil 108..." Jaz bi vedel. Že tako preveč vem - o sebi. In hkrati tako malo.
He In je bila šokirana in navdušena, ko je prišla iz šole, ko me je "zalotila" nad zvezkom v katerga sem napisal:
마하반야바라밀다심경
관자재보살 행심반야바라밀다시
조견오온개공도일체고액
사리자 색불이공 공불이색 색즉시공 공즉시색
수상행식
역부여시 사리자 시제법공상 불생불멸 불구부정
부증불감 시고
공중무색 무수상행식 무안이비설신의
무색성향미촉법 무안계내지무의식계 무무명
역무무명진 내지 무노사역무노사진
무고집멸도무지 역무득 이무소득고 보리살타
의반야바라밀다 고심무가애무가애고 무유공포
원리전도몽상 구경열반 삼세제불
의반야바라밀다 고득아뇩다라 삼먁삼보리
고지반야바라밀다
시대신주 시대명주 시무상주 시무등등주
능제일체고 진실불허고설반야바라밀다주 즉설주왈
아제 아제 바라아제 바라승아제 모지 사바하
아제 아제 바라아제 바라승아제 모지 사바하
아제 아제 바라아제 바라승아제 모지 사바하
마하반야바라밀다심경
Je namreč mislila, da poznam le par črk v hangulu. Spet sem jaz kuhal večerjo. Sicer nisem imel niti kančka dvoma v Inino navdušenje nad mojimi špageti, bi se pa dvomi danes razblinili - če bi obstajali. Njen vrisk veselja, ko me je zagledala za štedilnikom, mi je povedal vse.
Škoda, ker dopoldan nisem imel fotoaparata s sabo, prav mi bodi, se ga bom enkrat naučil nosit stalno s sabo... Vas je imela mladinsko delovno akcijo, žaganje in redčenje dreves ob cesti. Seveda sem se priključil, še toliko bolj z veseljem, ko sem videl, da so v glavnini sami penzionisti. Pač, se počutim bolj koristnega, če jim pomagam. Nič niso debelo gledali, zdaj že vsi vedo, da se po njihovi vasi klati nek čuden eksotičen primerek in smo prijateljsko debatirali med pavzami za kavico... ja, debatirali. Nisem se naučil korejsko, oni še manj angleško, ampak jih to ni čisto nič motilo, da se ne bi ves čas pogovarjali z mano! Da ne govorimo, ko je prišel čas nakladanja hlodov na kamion... mater,tip, ki bi lahko bil moj nono si je z lahkoto zavihtel bruno na ramo in ga odnesel... takšno bruno, ki sem ga sam komaj dvignil!
Saj sem vedel, da so korejci čisto nori...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA