torek, 10. marec 2009

O kurjenju, romantiki in genijalnih otrocih

Enkrat sem že omenil, da imajo tukaj tudi talno gretje v dokaj izvorni obliki in se praktično kuri pod bajto. Gazda pravi, da mu je nalagnje drv še en način meditacije, zato moram to počet tudi jaz - in sem se zbudil ob dveh zjutraj v peklenski vročini, ni bilo teorije ležati na tleh, pa sem visel do jutra na netu in chatal... Sicer pa na tem koncu traja kurilna sezona celih 11 mesecev, edino julija ne kurijo...


Da ne bom krivičen in pristranski (čeprav v bistvu sem), še fotka Ininega brata, ki itak večino časa preždi pred ekranom.

Seveda je zdaj na vrsti del o He In, za vse zvete premljevalce dnevnih tračev moje romantične avanture.. danes sva večerjala ob soju sveč (toliko o "nadometni inštalaciji"), edino škoda, da je bilo prisotnih še pet viškov...
ČPo večerji je naredila domačo nalogo ob topli peči, na kateri se je pekla mlada koruza (ne me slučajno vprašat, od kod se je vzela). Ja, ta puloverček bo zdaj nosila cel teden in zjutraj ni nobenega prerekanja, kaj si bo oblekla za v šolo.


Shakyamuni, ki ga je narisala - le kdo drug - He In, pokazal pa mi ga je ponosni očka.

Potem sva se učila in me je skoraj kap. Itak, da vem kako pametno punco sem našel v Koreji, ampak ko je poiskala najin zvezek angleščine, ga je odprla na napačni strani... na kitajski strani, namreč. Obvlada že osnove kitajščine in japonščine! Naj me strela če ne bom čisto resno ustanovil sklada za štipendiranje He In na katerikoli šoli si bo želela in vi, paraziti, ki samo uživate ob njenih slikah in zgodbah, jih boste morali začet plačevat, za vsak klik boste lepo šli na Paypal...
Za konec še konglish - pravzaprav gre tukaj že za engrish, ker ni to njihova izpeljanka ampak zgolj napača. Konglish - to so angleške izposojenke (ali nekaj podobnega, ne vem točno), ki jih prilagodijo svojemu fonetičnemu sistemu in so - vsaj meni - včasih bolj nerazumljive od korejščine. Ravno včeraj: kempu pair... jebote, sem rabil časa za razvozlat, da je to "camp fire"... ampak veliko hitreje kot pa sem odvozlaval hanguk pudu; na mojo nesrečo me je He In ravno naučila, da je pudu grozdje in sem mislil, da me sprašujejo, če mi je všeč korejsko grozdje... malo sutra! Hanguk food... Ja, itak da obožujem korejsko hrano! OK, engrish - ni čudno, da imajo korejci težave hz angleštino, če imajo take učbenike:

Ni komentarjev:

Objavite komentar

STATISTIKA